Naistenkerho

Keskiviikkona 10.5. klo 16.00 vierailimme Jämsän kaupungingalleria Kivipankilla Piippa Mutikaisen Kultaa ja hattaraa -näyttelyssä. Meitä seniorinaisia oli paikalla 18.

Kiitos Piipalle kutsusta näyttelyyn ja makoisista tarjottavista. Piippa kertoi historiastaan taiteen tiellä ja ihastelimme hänen tekemiään teoksia. Riitta Ahonen soitti keväisiä sävelmiä ja me lauloimme niitä yhdessä.

Piipan luota matkasimme Akuliinaan Tuomo Mäyrämäen juttusille, kun halusimme tietää hänen suunnitelmistaan kahvilan perustamisesta joen rantaan. Hyvältä uusi projekti vaikuttaa, joten sinne sitten tutustumaan, kun kahvilaan pääsee. Kiitos Tuomolle jutteluhetkestä.

Vierailimme tiistaina 18.4.2023 Café Eldoradossa ja Urosen kukkakaupassa, meitä oli huikeat 32 seniorinaista paikalla.

Kiitos todella paljon teille kaikille, jotka tulitte mukaan Naistenkerhon tapaamiseen.

Kiitos Café Eldoradon omistajalle Anastasia Lahdelle ja Urosen kukkakaupan henkilökunnalle, teitte illastamme ikimuistoisen.

____________________________________

Ma 20.2.2023 klo 17-19 vierailimme Matto & Sisustus Dream Home Oy:ssä. Kuvat: Leena Ylä-Mella

"Meitä oli 21 paikalla. Ihailimme liikkeen todella kaunista tuotevalikoimaa ja löysimme ostettavaa kodin koristukseksi. Saimme kuulla liikkeen historiasta ja nautimme kakkukahvit. Meidän monien mielestä liike on tunnettu erinomaisesta asiakaspalvelusta ja asiantuntemuksesta. Ostajia tuleekin ympäri Suomea. "
Lea