Tietoa jäsenyydestä

Jämsän seniorit ry on vuonna 1983 perustettu puolueisiin sitoutumaton ja riippumaton rekisteröity yhdistys, jolla on lähes 260 jäsentä. Yhdessä muodostamme osaavan ja monitaitoisen verkoston.

Jäseneksi voit liittyä helposti.

* Klikkaa yllä olevaa Liity jäseneksi linkkiä, niin pääset ilmoittautumaan jäseneksi tai
* Etusivun alareunassa on kohta: Liity jäseneksi. Täytä vain lomake ja lähetä.

Voit myös liittyä ottamalla yhteyttä jäsenrekisterin hoitajaan.

Jos haluat ennen liittymistä saada tarkempia tietoja toiminnastamme, niin voit olla yhteydessä keneen tahansa yhteystiedoissa mainittuun hallituksen jäseneen.

Voit myös tulla keskiviikkokerhoon tutustumaan jäseniimme ja toimintaamme. Aloitamme tapaamisen yhteisellä kahvihetkellä (3 €), jolloin voit vaihtaa kuulumiset ystäviesi kanssa. Kahvin jälkeen seuraa esitelmä tai alustus jostain mielenkiintoisesta aiheesta. Toisinaan meille esiintyy jokin kuoro, orkesteri, tai musiikintaitaja.
Voit liittyä silloin halutessasi vaikka heti joukkoomme.

Jäsenmaksumme vuonna 2024 on 25 €
(Jos liityt loppuvuodesta lokakuun alun jälkeen, niin siltä vuodelta ei jäsenmaksua tarvitse maksaa.)

Keväisin ja syksyisin teemme mielenkiintoisia matkoja ja retkiä kotimaassa. Matkat taittuvat mukavasti yhteisellä bussikyydillä.

Ulkomaille suuntautuvia matkoja teemme kerran tai pari vuodessa. Kevään 2024 ulkomaanmatka toukokuussa suuntautuu Saksaan - Bodenseen, Baijeri ja Liechtenstein.

Teatteri- ja konserttimatkat ovat suosittuja. Niitä teemme naapurikaupunkeihin ja joskus kauemmaksikin.

Hyvää kuntoa ylläpidämme ohjatussa kuntosali- ja vesijumpassa

Voit myös osallistua Keski-Suomen senioripiirin ja senioriliiton järjestämille matkoille, retkille ja tapahtumiin.

Jäsenetuna saat Patina-lehden, joka ilmestyy kuusi kertaa vuodessa.

Aktiivisia ja ahkeria jäseniä palkitsemme myöntämällä pronssisia ansiomerkkejä. Hopeisia ansiomerkkejä haemme senioripiiriltä ja kultaisia senioriliitolta.

Kunniapuheenjohtajaksi olemme nimenneet vuonna 2024 Liisa Peltolan ja kunniajäseniksi Liisa Mäkelän ja Aimo Heikkilän.

Kunniapuheenjohtaja Liisa Peltola ja kunniajäsenet Liisa Mäkelä ja Aimo Heikkilä.

Olemme aktiivisesti toimiva ja ajassa mukana oleva yhdistys, jossa jäsenet viihtyvät ja saavat virikkeitä omiin eläkepäiviinsä. Tule Sinäkin mukaan joukkoomme !

Erään jäsenen kertomuksen siitä, miksi hän liittyi Jämsän senioreihin voit lukea tästä: Miksiliityin