Ulkomaanmatkat

Matkavastaavana ulkomaanmatkoilla toimii Tapio Heinonen 040 757 9784, tapio.heinonen@pp7.inet.fi

Maantie kutsuu kulkemaan

Matkallelähtijän huomioitava, kun matkustetaan ulkomaille:

Tarkista, että sinulla on voimassaoleva passi ja matkavakuutus. Vaikka kohteena olisi EU:n jäsenmaa, tulee matkalla silti olla mukana joko passi, tai poliisiviranomaisen myöntämä henkilökortti. Ajokortti ei ole virallinen matkustusasiakirja.

Mikäli joudut perumaan valmiiksi maksetun matkan, ole heti yhteydessä matkavastaavaan ja sovi menettelystä

Matkavakuutus on hyvä olla myös, kun matkustetaan kotimaassa. Koskaan kun  ei tiedä....

Kevätmatka Puolaan - Varsovaan ja Gdanskiin 10. - 17.5.2021

Viime kevääksi suunniteltu Puolan matka on siirretty vuodella eteenpäin ja toteutetaan 10.5 - 17.5.2021. Tapion mukaan ohjelma ja matkan hinta pyritään pitämään ennallaan.

Vuoden 2021 ulkomaanmatka suuntautuu Puolaan, jossa alkukesä on toukokuussa kauneimmillaan. Pääkaupunki Varsovaan, sen nähtävyyksiin ja ruokakulttuuriin tutustumme 3 päivän ajan ja matkaamme sitten halki maaseudun Puolan pohjoisrannikolle Gdanskiin tutustumaan sen alueen nähtävyyksiin.

Varsovassa vietämme 4 yötä ja Gdanskissa 3 yötä neljän  tähden keskustahotellissa puolihoidolla (paitsi viimeisenä päivänä). Matkan hinta selviää myöhemmin, mutta säilyy todennäköisesti lähes samana. Ennakkomaksu 300€ tulee maksaa yhdistyksen tilille 10.2.2021 mennessä ja loppusumma, joka selviää myöhemmin, 13.3.2021 mennessä.

Matkanjohtajana toimii Tapio Heinonen ja vastuullisena matkanjärjestäjänä Pohjolan Matka.

Matkaohjelma löytyy tästä.

Ilmoittautuminen Tapio Heinoselle puh 040 757 9784, sähköposti: tapio.heinonen@pp7.inet.fi.