Ulkomaanmatkat

Matkavastaavana ulkomaanmatkoilla toimii Tapio Heinonen 040 757 9784, tapio.heinonen@pp7.inet.fi

Maantie kutsuu kulkemaan

Matkallelähtijän huomioitava, kun matkustetaan ulkomaille:

Tarkista, että sinulla on voimassaoleva passi ja matkavakuutus. Vaikka kohteena olisi EU:n jäsenmaa, tulee matkalla silti olla mukana joko passi, tai poliisiviranomaisen myöntämä henkilökortti. Ajokortti ei ole virallinen matkustusasiakirja.

Mikäli joudut perumaan valmiiksi maksetun matkan, ole heti yhteydessä matkavastaavaan ja sovi menettelystä

Matkavakuutus on hyvä olla myös, kun matkustetaan kotimaassa. Koskaan kun  ei tiedä....

Syysmatka Vaasaan ja Uumajaan 17. - 21.09.2021

Raippaluodon silta

Viime syksyksi kaavailtu matka Vaasaan ja Uumajaan toteutetaan tulevana syksynä. Perjantaina 17.09 tutustumme Vaasaan ja lauantaiaamuna lähdemme upouudella laivalla Aurora Botnialla Uumajaan. Maanantaina palaamme Vaasaan jossa yövymme. Tiistaina 21.09 tutustumme vielä Raippaluodon saaristoon ennen kotiinpaluuta. Tarkemman matkaohjelman löydät tästä

Matkan hinta on 680 €/h:lö jos 32 lähtijää ja 720 €/h:lö jos 26 lähtijää. Lisätietoja saa tarvittessa Tapiolta, joka ottaa myös vastaan ilmoittautumisia. Ilmoittaudu 29.07.2021 mennessä. Mikäli koronatilanne edellyttää, niin voimme perua matkan kuluitta 04.08.2021 mennessä. Matkan toteutuessa se on maksettava yhtenä eränä 11.08.2021 mennessä.

Vastuullisena matkanjärjestäjänä toimii Pohjolan Matka.

Saaristomaisema Raippaluodosta. (valokuva: Kari Laakso)

Kevätmatka Puolaan - Varsovaan ja Gdanskiin 9. - 16.5.2022

Viime kevääksi suunniteltua Puolan matkaa on siirretty taas vuodella eteenpäin ja toteutetaan 9.5 - 16.5.2022. Tapion mukaan ohjelma pyritään pitämään ennallaan, mutta matkan hinta saattaa muuttua.

Vuoden 2022 ulkomaanmatka suuntautuu Puolaan, jossa alkukesä on toukokuussa kauneimmillaan. Pääkaupunki Varsovaan, sen nähtävyyksiin ja ruokakulttuuriin tutustumme 3 päivän ajan ja matkaamme sitten halki maaseudun Puolan pohjoisrannikolle Gdanskiin tutustumaan sen alueen nähtävyyksiin.

Varsovassa vietämme 4 yötä ja Gdanskissa 3 yötä neljän  tähden keskustahotellissa puolihoidolla (paitsi viimeisenä päivänä). Matkan hinta selviää myöhemmin.

Matkanjohtajana toimii Tapio Heinonen ja vastuullisena matkanjärjestäjänä Pohjolan Matka.

Matkaohjelma löytyy tästä.

Ilmoittautuminen Tapio Heinoselle puh 040 757 9784, sähköposti: tapio.heinonen@pp7.inet.fi.