Viiniklubi

Viiniklubi kokoontuu 4-6 kertaa vuodessa eri teemoittain. Susanna Viiankorpi kertoo eri maiden viineistä, kuohuviineistä, viinien ja ruokien sopivuudesta keskenään, juustot ja viinit... jne. Kokoontumispaikkana klubilla on Bistro Hilpeä Hirvi ja sen kabinettitila.

Jokainen klubilainen voi itse vaikuttaa tuleviin aiheisiin.

Tilaisuuden hinta määräytyy käsiteltävien juomien ja maisteluiden mukaan. Hintaan vaikuttaa myös se, kuuluuko silloiseen klubi-iltaan myös ruokateema viinin pariksi. Hinta vaihtelee 25-60 € sisällä ja se maksetaan tilaisuuden yhteydessä. Jäsenmaksua klubilla ei ole. Yhteen klubi-iltaan voi osallistua tilojen rajallisuuden vuoksi korkeintaan 20 ensiksi ilmoittautunutta.

Ilmoittautumisia ottaa vastaan puheenjohtajamme Eira Hietajärvi 040 734 8328, tai sähköpostilla eira.hietajarvi@gmail.com.

Tilaisuudet alkavat klo 18.00 ravintola Hilpeän hirven kabinetissa.

Syksyn 2021 ensimmäinen viiniklubi kokoontui 7.10 Unkarilaisen ruuan ja itä-Eurooppalaisten viinien merkeissä Bistro Hilpeän Hirven kabinetissa. Viineistä kertoi tarkemmin paikan emäntä Susanna Viiankorpi.

Seuraava Viiniklubi 9.12

Viiniklubitapaaminen on peruttu, mutta ensi vuonna taas jatkuu.