Jämsän seniorit ry

Jämsän seniorit ry on 40 vuotta vanha yhdistys, jolla on jäseniä lähes 260. Yhdistyksen tarkoituksena on edistää eläkeikää lähestyvien ja ikääntyvien sosiaalista ja henkistä hyvinvointia, sekä omatoimisuutta ja aktiivisuutta tarjoamalla jäsenilleen monenlaista toimintaa, harrastusmahdollisuuksia ja virikkeitä.

Olemme yhdistyksenä mukana myös messutapahtumissa

Vuosien 2023-2026 teemana on
"Elämäniloa ja voimaa".

Toimimme eläkeläisten etujen ja oikeuksien valvojana ja pidämme yhteyttä muihin eläkeläisyhdistyksiin. Olemme riippumaton yhdistys, emmekä kuulu poliittisiin puolueisiin. Muiden keskisuomalaisten senioriyhdistysten tapaan olemme mukana Keski-Suomen senioripiiri ry:n toiminnassa ja noudatamme kansallisen senioriliiton hyväksymiä arvoja.

Varapuheenjohtajamme Tuula Kivinen teki jäsenkyselyn, johon vastasi peräti 50 jäsentä.  Alla kyselyn tulokset.