Tapahtumat

Tärkeä osa senioreiden harrastus- ja virkistystoimintaa on erilaisten tapahtumien järjestäminen. Säännöllisesti tapaamme toisiamme keskiviikkokerhossa, joka kokoontuu kaksi kertaa kuukaudessa syksystä kevääseen. Tapaamisiin pyrimme saamaan laadukkaita ja kiinnostavia alustuksia ja esitelmiä eri aloilta. Toisinaan saamme nauttia musiikkiesityksistä. Tapaamiset ovat vapaamuotoisia ja niiden alussa on mahdollisuus nauttia maksulliset kahvit ja ostaa arpoja. Järjestämme jäsenillemme myös tietotekniikan käyttöön liittyviä koulutustapahtumia.

Hyvää kuntoa ylläpidämme kuntosalikerhossa ja vesiliikuntakerhossa, joissa on myös ohjaaja. Kulttuurista kiinnostuneille järjestämme teatteri- ja konserttimatkoja syys- ja kevätkaudella.

Digikoulutus käynnissä lokakuussa 2018

Keväisin teemme päiväretken johonkin mielenkiintoiseen kotimaan kohteeseen. Vuonna 2019 tutustumiskohteena on uusi Valamo. Syksyisin teemme kahden päivän kotimaanretken , tutustuaksemme johonkin mielenkiintoiseen kaupunkiin ja sen nähtävyyksiin.
Viikon mittainen ruskaretki Lappiin on jo perinne.

Jokavuotinen hyvin järjestetty ulkomaanmatka keväisin varta vasten meille rätälöityine retkineen kohdemaassa on kokemisen arvoinen elämys. Matkoja vetää kokenut ulkomaanmatkailija Tapio Heinonen.  Mikäli tilaa on, niin jäsenemme voivat ottaa matkoille ja retkille mukaan myös ystävänsä.

Valokuvia järjestetyistä tapahtumista löydät kuvat- sivulta.