Kerhot

Tärkeä osa senioreiden harrastus- ja virkistystoimintaa on erilaisten tapahtumien järjestäminen.

Keskiviikkokerhossa tapaamme säännöllisesti toisiamme, kerho kokoontuu kaksi kertaa kuukaudessa syksystä kevääseen.

Tapaamisiin pyrimme saamaan laadukkaita ja kiinnostavia alustuksia ja esitelmiä eri aloilta. Toisinaan saamme nauttia musiikkiesityksistä.

Tapaamiset ovat vapaamuotoisia ja niiden alussa on mahdollisuus nauttia maksulliset kahvit ja ostaa arpoja.

Huom! Jotta kahvivastaavatkin pääsevät nauttimaan keskiviikkokerhon ohjelmasta klo 14, toivomme, että kahvit ja pullat nautitaan klo 13.45 mennessä.

Kuntosali- ja vesiliikuntakerhossa ylläpidämme hyvää kuntoa.

Muistinvirkistyskerho Muiskeessa huolehdimme muistin säilymisestä.

Muistinvirkistyskerho Muiske

Naistenkerhossa vierailemme tai retkeilemme eri kohteissa, joko omalla paikkakunnalla tai menemme merta edemmäs tutustumaan eri kohteisiin.

Viini- ja ruokaklubi kokoontuu satunnaisesti eri paikoissa viini ja ruoka teemalla.

Äijäklubi retkeilee, kalastelee, tutustuu luontokohteisiin, keskustelee asioista ja pohtii ilmiöitä.

Teatteri- ja konserttimatkoja järjestämme kulttuurista kiinnostuneille syys- ja kevätkaudella. Syyskuussa 2023 lähdimme Tampereen teatteriin katsomaan musiikkinäytelmää Piaf.

Kotimaan retkiä järjestämme muutaman kerran vuodessa.
Keväällä 2023 teimme retken Petäjävedelle ja Keuruulle sekä elokuussa retki suuntautui Hyrsylän mutkaan.

Ulkomaanmatkan teimme 2023 Italiaan varta vasten meille räätälöityine retkineen kohdemaassa, joka oli kokemisen arvoinen elämys.

Valokuvia järjestetyistä tapahtumista löydät Kuvat- sivulta.

______________________________