Naistenkerho

varayhteyshenkilö:
Terttu Toivonen
terttu.toivonen1@pp.inet.fi

Naistenkerho on tarkoitettu kaikille Jämsän seniorit ry:n naisjäsenille. Vierailemme eri kohteissa, joko omalla paikkakunnalla tai menemme tutustumaan eri kohteisiin muille paikkakunnille. Tule ihmeessä mukaan toimintaan ja kerro yhteyshenkilöille toiveistasi, niin luodaan yhdessä mukavaa tekemistä.

Ajankohtaista 2024

Menneitä tapahtumia

3.4.2024 Elosen leipomo ja Avitus

Ke 3.4. klo 11.00 vierailimme Elosen leipomolla, jossa Jari Elonen kertoi yritystoiminnastaan. Jari tarjosi maukkaat pullat ja kahvit meille 35 seniorinaiselle.
Kiitos todella paljon Jarille valaisevasta yritysesittelystä ja menestystä eteenpäin. Myymälän puolelta kävimme tietenkin ostamassa herkkuja kotiin viemisiksi. Kiitos myös kaikille seniorinaisille, kun olitte niin runsaslukuisasti mukana.

Klo 12.00 jatkoimme matkaa tien toisella puolella olevalle Avitukselle, tutustumaan vaatteiden kierrätykseen ja myymälään ja veimme samalla omia kierrätykseen sopivia vaatteita mukanamme. Kiitos paljon Pirjo Hirvelälle Avituksen esittelystä.

_________________

Femmineon - Kaikkea muuta - Minna Canthin päivän konsertissa Ilveslinnassa tiistaina 19.3.2024 klo 19 meitä oli 30 seniorijäsentä kuuntelemassa upeaa musiikkia. Kiitos kuorolle ja kaikille, jotka olitte mukana.

------------

Naistenkerhon kevään ensimmäinen kohde oli Willi Länsi -huvikeskus Himoksella perjantaina 9.2.2024 klo 14-16.

Meitä seniorinaisia oli ennätykselliset 42 paikalla. Kiitos kaikille, jotka olitte mukana.

Meille huvikeskusta esitteli HimosLomat Oy:n markkinointipäällikkö Sinikka Långström sekä yrittäjä Sanna Viitanen esitteli Ole.Fit kuntosalin toimintaa.

Mielenkiintoinen paikka, josta löytyy mm:
* keilailu ja hohtokeilaus
* golfsimulaattori
* padel ja hohtopadel
* simulaattorimaailma
* Ole.Fit Himos -kuntokeskus
* Saluuna, 150-paikkainen ravintola, jossa joimme päiväkahvit ja nautimme suolaisen tai makean kahvileivän, jokainen mieltymystensä mukaan.