Naistenkerho

Yhteyshenkilö:
Terttu Toivonen
terttu.toivonen1@pp.inet.fi

Ma 12.9. Kehonhuoltovuoro alkaa ja jatkuu maanantaisin klo 9:00-9:45 Natrix Seniorikuntosalilla, Koskentie 11, Jämsä. Maksu 5 € kerta/hlö.

Ajankohtaista 2022

Tiistaina 4.10.klo 17:00 vierailemme Pajalan Kenkä Oy:ssä, jossa Ulla Pajala kertoo kenkäkaupan historiasta ja tietenkin tutustumme kenkiin, laukkuihin sekä vaatteisiin, jotka ovat tulleet myös Pajalan valikoimiin. Vierailun jälkeen menemme ruokailemaan ravintola Patapirttiin.

Tiistaina 15.11. klo 9:00 menemme runsaalle aamubrunssille Witikkalan kartanoon, hinta 15 euroa.

Maanantaina 5.12. klo 16-18 menemme Kukkakauppa Kukkawalon Helmi-saliin Sogetsu ikebana tuokioon, opettajana Tuija Nyrönen. Hinta 20 € / osallistuja. Sisältää tilavuokran, opetuksen, tunnilla käytettävät astiat ja kasvimateriaalin. Ota mukaan oksa-/kukkasakset. Teemme kaksi asetelmaa, ensimmäinen on sogetsu ikebanan oppien mukainen perusasetelma ja toinen on jonkun teeman mukainen vapaa-asetelma, teema paljastuu paikan päällä. Ikebana asetelmat eivät ole kuljetettavia, tunnin päätteeksi saat mukaasi ideoita ja käyttämäsi kasvimateriaalit.

________________

Menneitä tapahtumia Naistenkerhon  merkeissä.

Naistenkerhon vierailu KohuKorussa ja ruokailu Hilpeässä Hirvessä ma 12.9.2022
Kiitos KohuKorun yrittäjä Jonna Siljander, kun saimme tutustua liikkeesi toimintaan. Meitä oli 12 seniorinaista tutustumassa mm. laatta- ja laserkaiverruskoneen toimintaan, joiden avulla laatat ja kaiverrukset onnistuvat. Liikkeessä on myös laaja valikoima erilaisia koruja, kelloja, kylttejä, lahjatavaroita ym. Vierailun jälkeen menimme syömään maukasta ruokaa Hilpeään Hirveen.
⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠Kuvia lisää Kuvat-sivulla.

KohuKorun yrittäjä Jonna Siljander. Kuva Terttu Toivonen
Jonna Siljander esittelee meille seniorinaisille laatta- ja lasertekniikkaa, joilla kaivertaminen tuotteisiin onnistuu. Kuva Laila Laukkanen.
Yksitoista iloista ruokailijaa Hilpeässä Hirvessä.
Tässä Tertun tilaama ruoka, kyllä maistui hyvälle ja kaikki oltiin annoksiimme tyytyväisiä.
...pitihän sitä tilata myös jälkiruokaa...

___________

Seniorikuntosaliin tutustuminen ja ruokailu Witikkalan kartanossa 25.3.2022
Meitä oli 16 seniorinaista tutustumassa Emmi Natrin omistamaan Natrix Seniorikuntosaliin.
Kiitos paljon Emmille yrityksen toiminnasta kertomisesta ja hän sai meidät innostumaan kuntosalille menosta vaikka kehonhuoltoon maanantaisin, tästä lisää informaatiota pikapuoliin.
Tutustumisen jälkeen menimme lounaalle Witikkalan kartanolle ja pitihän sitä käydä myös myymälän puolella hypistelemässä ja ostamassa kevätasuja.

Emmi Natri
Natrix Seniorikuntosali, Koskentie 11, Jämsä

*************

Aivan mahtava Naistenpäivä Maalaishotelli Morvassa 8.3.2022 tällä iloisella seniorinaisten porukalla.
Vietimme naistenpäivän raakasuklaan, meditaation ja hyvän ruuan merkeissä.
Kiitos Teija todella hyvästä ruuasta ja meditaatiokävelystä ja kiitos Kaie raakasuklaakurssista ja meditaatiohetkistä.
Lisää kuvia Kuvat / 2022 / Naistenkerho

2021

Naistenkerhossa on lokakuussa harjoiteltu meikkipohjan tekoa Kuurankukassa ja marraskuun alussa kerho teki retken Teeleidiin Jyväskylään 11 hengen joukolla.

Kuvia tapahtumista löydät kuvasivulta.

Naistenkerholaiset harjoittelevat meikkauksen tekoa Kuurankukassa.