Kotimaan matkat

Matkavastaavana kotimaanmatkoilla toimii Anneli Aleksandroff. 050 345 5345, anneli.aleksandroff@gmail.com

Vaikka matkustetaan kotimaassa, niin silti on hyvä olla matkavakuutus. Koskaan kun ei tiedä...

Hiljaisen viikon hartaus ja lounas 8.4.2020 Orivesi/Länkipohja

Tänä keväänä tutustumme Oriveden kirkkoon ja lounastamme Längelmäellä seuraavan ohjelman mukaan:

Klo 8.10 lähtö Jämsänkosken linja-auto-asemalta, josta Sairaalantien ja Punalantien kautta Jämsän linja-autoasemalle. Sielta matka jatkuu Kaipolaan ja Tiirinniemeen klo 8.30. Tiirinniemestä lähdemme kohti Orivettä klo 8.50. Klo 10.00 meille esitellään Oriveden kirkko. Lounaan syömme Längelmäellä Maivian Pidot ravintolassa noin klo 12.30 (Menu löytyy tästä) ja kotimatka alkaa  klo 14.00.

Retken hinta on bussikuljetuksin 31€/h:lö ja omalla autolla 25€/h:lö. ja se tulee maksaa 27.3 mennessä yhdistyksen tilille. Käytä viitenumeroa 123.

Ilmoittautuminen keskiviikkokerhossa tai Annelille.
Retki peruutettu koronaviruksen vuoksi !!

Hämeenlinna tutuksi
Retki Hämeenlinnaan 6.5.2020.
Matkanjohtajana Veijo Naarajärvi

Matkan ajankohta siirtyy myöhemmäksi !

Matkaohjelma:
klo 7.30 Lähtö Jämsänkoskelta, Sairaalantien ja Punalantien kautta Jämsän linja-auto-asemalle, josta klo 7.50 Kaipolaan ja Tiirinniemeen. Matka jatkuu Padasjoelle, josta käännymme kohti Hämeenlinnaa.

Noin klo 10.00 pidämme kahvitauon Tuuloksessa, josta matka jatkuu klo 10.30 kohti Hämeenlinnaa.

Klo 11.30 Kyytiimme nousee opas EevaKaarina Suominen ja tutustuminen Hämeenlinnaan alkaa...

Aluksi tutustumme Wanhaan Hämeenlinnaan, pistäydymme kaupungin kirkossa, näemme säveltäjämestari Sibeliuksen nuoruudenmaisemia, sekä Suomen ainoat soivat puistonpenkit. Linnaniemen ohi suuntaamme vanhalle Hämeen härkätielle, joka vie meidät lounaspaikkaan.

Klo 12.30 runsas noutopöytälounas Inkalan kartanossa, jossa mahdollisuus ostoksiin lounaan jälkeen. lounasmenun löydät tästä

Klo 14.30 Tutustuminen Hämeen Linnaan.

Klo 15.30 Tutustuminen Aulangon kauniisiin maisemiin.

Klo 17.00 Kotimatka alkaa.

Matkan hinta on 58€/h:lö ja se tulee maksaa yhdistyksen tilille viimeistään 27.4. Käytä viitenumeroa 123. Ilmoittautuminen keskiviikkokerhossa tai Annelille.