Keskiviikkokerho

Jäsentapaaminen, eli keskiviikkokerho kokoontuu Jämsän seurakuntakeskuksessa osoitteessa Koskentie 30 kaksi kertaa kuukaudessa syksystä kevääseen klo 14.00. Pullakahvia on tarjolla klo 13.00 -13.45, hinta 2 €. tilaisuus päättyy noin klo 15.00. Yleensä paikalla on 70-100 senioria.

Jämsän seurakuntakeskus

Jäsentapaamiset kevätkaudella 2020 on peruutettu koronaviruksen vuoksi !

18.3.2020 Yhteislaulua

Kovasti toivottua yhteislaulua harrastamme taas Annen ja Heikin kanssa viime keväiseen tapaan. Tapahtuma peruutettu !

1.4.2020 Sydäniskurin ja Na-Apurit- hankkeen esittely Projektikoordinaattori, lehtori Kaisu Paalanen kertoo Na-Apurit ( Nopean Avun Apurit) hankkeesta. Hankkeen tavoitteena on lisätä maakunnan asukkaiden asumisturvallisuutta, hyvinvointia ja vähentää alueellista eriarvoisuutta. Tapahtuma peruutettu !

8.4.2020 Hiljaisen viikon hartaus ja lounas

Vuoden 2020 pääsiäisviikon hartaustilaisuus on tällä kertaa Oriveden kirkossa. Lounaan nautimme paluumatkalla Maivian Pidot- kievarissa Längelmäellä.
Katso tarkemmin kohdasta kotimaan matkat. Tapahtuma peruutettu !

22.4.2020 Mitä sukututkimus on ?

SJS sukututkimus ry:n puheenjohtaja Eila Puranen kertoo yhdistyksen toiminnasta ja siitä, mitä mahdollisuuksia ja keinoja nykypäivä tarjoaa oman sukunsa tutkimiseen.  Tapahtuma peruutettu !