Keskiviikkokerho

Jäsentapaaminen, eli keskiviikkokerho kokoontuu Jämsän seurakuntakeskuksessa osoitteessa Koskentie 30 kaksi kertaa kuukaudessa syksystä kevääseen klo 14.00. Pullakahvia on tarjolla klo 13.00 -13.45, hinta 2 €. tilaisuus päättyy noin klo 15.00. Yleensä paikalla on 70-100 senioria.

Jämsän seurakuntakeskus

Jäsentapaamiset syksyllä 2020

09.09 Jämsän seudun hevoshistoria, toimittaja FM Anna Karhila

23.09 Mitä sukututkimus on, SJS sukututkimus ry:n toiminnasta kertoo puheenjohtaja, Ella Puranen

07.10  Koululaitoksen historia Jämsässä.             Kotiseutuneuvos Hannu Ahlstedt

21.10 Syyskokous, jossa valitsemme hallituksen vuodelle 2021 ja Käsittelemme ensi vuoden toimintasuunnitelman. Saamme myös vieraita muistiyhdistyksestä

04.11 Seniorikansalaisen pankkiasiointi muuttuvilla rahoitusmarkkinoilla. Toimitusjohtaja Kyösti Myller Jämsän Seudun Osuuspankki

18.11 "Hoi laari laari laa" Kansakoululauluja yhteislauluina. Laulattajana musiikinopettaja Maija Keskinen.

09.12 Joulujuhla seurakuntakeskuksessa klo 12.00 Luvassa ohjelmaa, ansiomerkkien jako ja maittava jouluateria.

Huom. Keskiviikkokerhossa 21.10 on kahvitus, jonka järjestelyissä on koronatilanne otettu huomioon. Arpajaisia ei kuitenkaan vielä ole. Järjestämme salissa tuolit siten, että riittävä turvaväli säilyy. Käsidesiä ja kasvosuojia on myös saatavilla. Jos tunnet itsesi sairaaksi, niin silloin on hyvä pysytellä kotosalla.