Keskiviikkokerho

Jäsentapaaminen, eli keskiviikkokerho kokoontuu Jämsän seurakuntakeskuksessa osoitteessa Koskentie 30 kaksi kertaa kuukaudessa syksystä kevääseen klo 14.00. Pullakahvia on tarjolla klo 13.00 -13.45, hinta 2 €. tilaisuus päättyy noin klo 15.00. Yleensä paikalla on 70-100 senioria. Myynnissä on myös arpoja 2€/kpl, tai  5€/3kpl

Jämsän seurakuntakeskus

08.12  Joulujuhla seurakuntakeskuksessa klo 12.00

Juhlaan voi ilmoittautua keskiviikkokerhossa 17.11, tai jos tämä ei ole mahdollista, niin sitten sihteerillemme Erjalle.  Maksu 33€ tulee maksaa yhdistyksen tilille viimeistään 30.11.

Tärkeää joulujuhlasta: Seuraamme tarkkaan AVI:n ohjeita tapahtumien järjestämisestä. Todennäköistä on, että kokoontumisrajoitukset tulevat ja niitä voi kiertää vain vaatimalla koronapassin. Joten kaiken varalta hanki koronapassi pikaisesti. Sen saa netistä osoitteesta kanta.fi, jonne kirjaudutaan pankkitunnuksilla, tai sen voi noutaa sairaalan aulan neuvonnasta, joka on kuitenkin auki vain arkisin klo 8.00-15.00.