Keskiviikkokerho

Jäsentapaaminen, eli keskiviikkokerho kokoontuu Jämsän seurakuntakeskuksessa osoitteessa Koskentie 30 kaksi kertaa kuukaudessa syksystä kevääseen klo 14.00. Pullakahvia on tarjolla klo 13.00 -13.45, hinta 2 €. tilaisuus päättyy noin klo 15.00. Yleensä paikalla on 70-100 senioria. Myynnissä on myös arpoja 2€/kpl, tai  5€/3kpl

Jämsän seurakuntakeskus

Syksyn 2021 jäsentapaamiset

Aloitamme syyskauden 2021 toiminnan Päijänneristeilyn merkeissä keskiviikkona 18.08. Lähtö Seppolan sillan luota klo 13.00. Katso tarkemmat tiedot kohdasta: muita tapahtumia.

08.09 Suomalaissotilaiden ja itäkarjalaisnaisten suhteet jatkosodan miehitysalueella- rakkautta, petoksia ja suomalaistamista. Pauliina Ylitalo, toimittaja ja historian tutkija.
Esitelmän jälkeen pidämme sääntömääräisen kevätkokouksen, jossa käsittelemme vuoden 2020 toimintakertomuksen ja tilinpäätöksen, sekä päätämme vastuuvapauden myöntämisestä.

22.09 Huopaliike Lahtinen Ay, Jukka Lahtinen kertoo Partalassa sijaitsevan perinteikkään yhtiön vaiheista.

06.10 Tunnetko jätelajit, osaatko kierrättää. Tiina Haapalahti, jätehuoltotarkastaja, Jämsän kaupunki, jätehuolto

20.10 Syyskokous Syyskokouksessa käsittelemme vuoden 2022 toimintasuunnitelman ja talousarvion, sekä valitsemme hallituksen jäsenet ja toiminnantarkastajat. Yllätysesiintyjä !!

Kevätkokouksessa 2020 puhetta johti Henrik ja sihteerinä oli Erja.

03.11 Matkailun näkymiä koronan jälkeen. Liisa Kovanen, ryhmämyyntipäällikkö, Pohjolan matka

17.11. Mitä teen omille valokuville, kaitafilmeille ja videoille. Timo Nevalainen, valokuvaaja

08.12  Joulujuhla seurakuntakeskuksessa klo 12.00