Keskiviikkokerhot kevät 2023

Keskiviikkokerho 19.4.2023

Arjen turvallisuudesta meille oli kertomassa konstaapeli Tommi Saarinen. Senioreita oli paikalla tasan 80.

Kiitos paljon Tommille vierailusta ja valaisevasta tiedosta miten meidän tulee toimia missäkin tilanteessa.

Ennen arvontaa tuli yllätysesiintyminen, eli arpajaisvastaavat heläyttivät arvontalaulun ilmoille, kiitos paljon.
Ensimmäistä kertaa senioreiden keskiviikkokerhoon tulleet uudet jäsenet Marjatta ja Paavo Uusitalo voittivat peräti kolme arpajaislahjaa.

Keskiviikkokerho 12.4.2023

Keskiviikkokerhomme vieraina oli tällä kertaa Jämsän musiikkiopiston opettajia ja oppilaita. Kiitos kaikille teille, olitte taitavia soittajia ja teitä oli ilo kuunnella.
Viulunsoitonopettaja Katriina Hirvelä säesti pianolla viulunsoitonopiskelijoita Inka Rovasaloa ja Raisa Jokelaa. Harmonikansoitonopettaja Riikka Turkki ja oppilaat Moona ja Onni Örn sekä Johannes Mantela esittivät kappaleita yhdessä ja erikseen. Yleisö taputti harmonikansoittajat uudelleen esiintymään.
⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠Senioreita oli paikalla 54. Kuvat Terttu Toivonen.

Katriina Hirvelä
Raisa Jokela ja Inka Rovasalo
Riikka Turkki, Johannes Mantela, Moona Örn ja Onni Örn.
Seniorit olivat todella tyytyväisiä kuulemaansa musiikkiin, taputuksia tuli valtavasti.

Keskiviikkokerho 22.3.2023

Kiitos Risto Hakola Jämsän Seutu -lehden historiasta kertomisesta, meitä oli peräti 89 senioria paikalla.

Puheenjohtaja Simo Tyynelä ja keskiviikkokerhon vieraamme käsikirjoittaja Risto Hakola. Kuva Terttu Toivonen.
Risto Hakola ja Simo Tyynelä. Kuva Terttu Toivonen.
Kuva Laila Laukkanen.

Keskiviikkokerho 8.3.2023

Kevätkokouksessa oli paikalla 41 senioria. Sihteeri Lean mielestä kokous pidettiin hyvässä hengessä ja päätökset tehtiin yksimielisesti. Kokouksen puheenjohtaja Kari Laakso piti langat jämäkästi käsissä.

Kevätkokouksen puheenjohtajana toimi Kari Laakso ja sihteerinä Lea Tapanainen, kuva Laila Laukkanen.
Senioreita kevätkokouksessa, kuva Laila Laukkanen
Kevätkokous 8.3.2023, kuva Laila Laukkanen.

Keskiviikkokerho 15.2.2023

Jämsän apteekin palvelut olivat tämän keskiviikkokerhon aiheena ja niistä meille oli kertomassa apteekkari Lippe Keskinen. Senioreita oli paikalla 75. Kuvat Eija Konkola ja Simo Tyynelä.

Pekka Joutsen ja Lippe Keskinen, kuva Eija Konkola.
Lippe Keskinen, kuva Simo Tyynelä.
Simo Tyynelä ja Lippe Keskinen, kuva Eija Konkola.
Lippe Keskinen, kuva Eija Konkola.
Kuva Eija Konkola.
Kuva Simo Tyynelä.

Keskiviikkokerho 8.2.2023

Senioreita oli jälleen paljon paikalla, eli 89 henkilöä oli kuuntelemassa asiaa ikäkuulosta, jota meille oli kertomassa Margit Hassinen, asiantuntija Kuuloliitto ry:stä. Kuvat Eija Konkola ja Simo Tyynelä.

Margit Hassinen
Toivo Lehtinen kertoi Jämsän Seudun Kuulo ry:stä.
Keski-Suomen piirin myöntämän hopeisen ansiomerkin saaja Seija Hårdh ei päässyt joulujuhlaan hakemaan ansiomerkkiä, joten puheenjohtaja Simo Tyynelä luovutti sen tänään hänelle. Paljon onnea Seija.
Seija Hårdh

Keskiviikkokerho 25.1.2023

Keskiviikkokerhon aluksi meillä oli infotilaisuus uusille jäsenille. Uusia jäseniä olikin paikalla runsaasti. Tervetuloa kaikki uudet jäsenet mukaan toimintaan. Kuvat Terttu Toivonen.

Kahvitteluhetki ennen keskiviikkokerhon alkua...

Aivoterveys ja ravinto oli keskiviikkokerhomme aiheena, josta meille kertoi Tuija Backman. Senioreita oli salin täydeltä, eli peräti 106 oli tullut paikalle. Kiitos paljon Tuijalle tärkeän asian kertomisesta. Kuvat Terttu Toivonen.

Tuija Backman sai tulppaanikimpun kotiin viemiseksi.
Paula ja Ulla myymässä arpoja.

Keskiviikkokerho 11.1.2023

Poisnukkuneiden muistaminen ja kynttilöiden sytyttäminen. Matti-Pekka Piirainen, seurakuntapastori.  Kuvat Terttu Toivonen

Kynttilät sytytettiin seitsemälle poisnukkuneelle seniorijäsenelle.
Matti-Pekka Piirainen, seurakuntapastori ja Eija Konkola, jäsenrekisterinhoitaja hiljentyivät poisnukkuneiden muistolle.
Matti-Pekka Piirainen, seurakuntapastori.
Puheenjohtaja Simo Tyynelä ojensi pronssisen ansiomerkin Ulla Kilpeläiselle, kun hän ei päässyt joulujuhlaan ansiomerkkiä saamaan. Onnea Ullalle.