Keskiviikkokerho

Kiitos teille kaikille jäsenille, jotka olitte kevään aikana mukana järjestämissämme tilaisuuksissa. Aurinkoista kevättä ja kesää kaikille. Syksyllä nähdään taas keskiviikkokerhojen merkeissä.

Keskiviikkokerho 20.4.2022

Kevään viimeinen keskiviikkokerho vietettiin teemalla Järjestystä nurkkiin. Ammattijärjestäjä Eira Salmi kertoi meille, mitä kaikkea hänen yrityksensä tekee ja kertoi järjestelyn saloja meille yli 70 senioria käsittävälle yleisölle. Kiitos paljon Eiralle selkeästä informaatiosta.

Eira Salmi esittelee tekemäänsä Viriketyynyä.

Keskiviikkokerho 6.4.2022

Kävimme tutustumassa Urosen puutarhaan ja meitä oli yli 40 senioria paikalla. Kiitos paljon Urosille historian kertomisesta, puutarhakierroksesta ja maukkaista tarjoiluista.
Kuvat Terttu Toivonen.

Kaisa
Antero
Reijo, Antero ja Kalle
Ruusu-kissa
Kalle
Seniorit kuuntelevat Kallen kertomaa Urosen historiaa.
Seniorit puutarhaa ihastelemassa.
Kari kuvauskierroksella
Upeita, kauniita kukkia...
Saatiin vielä kurkut matkaevääksi. Kuvaaja pyysi nostamaan kurkut ylös kuvausta varten.

Keskiviikkokerho 23.3.2022

Kiitos Muistimummo Elina Westergren-Erkkilä
avartavasta ja mielenkiintoisesta esityksestä
Muistipolun ensiaskeleet.
Elinan esitystä oli kuuntelemassa yli 60 senioria.

Kuvat: Terttu Toivonen

Muistimummo Elina Westergren-Erkkilä www.muistimummo.com

Keskiviikkokerho 9.3.2022

Kiitos toimittaja Hannu Teider mielenkiintoisesta esityksestäsi, aiheena: Jämsänjokilaakso urheilun suurvaltana
Pekingin talviolympialaisten jälkitunnelmissa.
Hannu Teider kertoi, mihin Jämsänjokilaakson huima urheilumenestys pohjautui ja miksi se loppui kuin veitsellä leikaten?
Seniorijäseniä oli paikalla yli 70.

_____________________

Keskiviikkokerhossa keräsimme kahtena keskiviikkona SPR:n lipaskeräyksellä tukea ukrainalaisille.
Jämsän seniorit lahjoittivat Ukraina-keräykseen yhteensä 704,05 € - hienoa! Lisäksi meitä toimi pari jäsentä SPR:n paikallisessa kampanjassa lipaskerääjinä. Jäsenemme Saara Lassila, (SPR Jämsän osaston sihteeri) pyysi kiittämään kaikkia osallistuneita.

Kuvat: Terttu Toivonen

Toimittaja Hannu Teider.

Keskiviikkokerho 23.2.2022

Info uusille jäsenille, kevätkokous ja kerhojen esittely.

Uusia seniorijäseniä infotilaisuudessa.
Iloiset kahvitusvastaavat: Liisa Hyppölä, Arja Pahula ja Paula Lavio.
Kevätkokouksen puheenjohtaja Toivo Lehtinen ja sihteeri Lea Tapanainen.
Kevätkokouksen pöytäkirjantarkastajat Riitta ja Erkki Ahonen.
Kevätkokouksen seniorijäseniä.
Arpajaiset järjestettiin ja ne hoituivat tällä energisellä naisporukalla: Eija Konkola, Ulla Kilpeläinen, Kristiina Toivonen ja Anne Patajoki.
Irma Ekman kertoi Muistikerho Muiskeen kuulumisia.
Kari Laakso kertoi sanoin ja kuvin Miesten juttutuvan menneistä retkistä ja valotti tulevia suunnitelmia.

Keskiviikkokerho 9.2.2022

Keskiviikkokerho 9.2.2022. Kuvassa seurakuntapastori Sanna Loimusalo ja Eija Konkola, joka sytytti kynttilän jokaiselle vuosina 2020 ja 2021 poisnukkuneelle yhdistyksen jäsenelle. Vuonna 2020 poisnukkuneet: Heinonen Elina, Vainio Annikki, Manninen Kaisu, Taipale Annikki, Kaipio Anja, Auterinen Lauri ja Västinen Ella. Vuonna 2021 poisnukkuneet: Linden Marjatta, Saine Antti ja Jaakonmaa Lahja.
Poisnukkuneiden muistamistilaisuus aloitettiin laululla Suojelusenkeli, seurakuntapastori Sanna Loimusalon säestyksellä.
Keskiviikkokerho 9.2.2022. Lotat ja velvollisuuden kutsu
Inkeri Haarla-Kettunen Pirkanmaan Lottaperinne ry:n varapuheenjohtaja kertoi kattavasti Lottien toiminnasta.
Keskiviikkokerhon tilaisuuteen osallistujia 9.2.2022.