Muita tapahtumia

Tältä sivulta löydät tapahtumia, jotka eivät välttämättä kaikki ole senioreiden järjestämiä, mutta jonne kaikki seniorit ovat tervetulleita.

Museotreffit 7.7 ja 21.7

Tule tutustumaan Jämsän omiin museoihin. Pälämäen museoon tutustumme keskiviikkona 7.7 klo 13.00. Museon pääsymaksu on 2€/h:lö. Paikalla on myös opas. Aarresaaren museoon Jämsänkoskella tutustumme keskiviikkona 21.7 klo 13.00. Pääsymaksu on 2€, joka sisältää myös opastuksen. Treffeille ei tarvitse etukäteen ilmoittautua.

Päijänneristeily keskiviikkona 18.08.2021 klo13.00

Kunnioittaaksemme yhdistyksemme vanhoja perinteitä aloitamme syyskauden 2021 toiminnan kuuden salmen risteilyllä Tuulikki-laivalla. Lähdemme Seppolan sillan luota laivarannasta klo 13.00. Risteily kestää noin 4 tuntia. Risteilyn hinta on 40€/h:lö johon sisältyy myös kahvitarjoilu. Anniskelua, tai muuta myyntiä ei laivalla ole, mutta omat eväät voi halutessa ottaa mukaan.

Ilmoittaudu viimeistään 31.7 Eiralle 040 734 8328. (eira.hietajarvi@gmail.com) Maksu yhdistyksen tilille 11.8 mennessä. Käytä viitenumeroa 123.