Muita tapahtumia

Tältä sivulta löydät tapahtumia, jotka eivät välttämättä ole senioreiden järjestämiä, mutta jonne kaikki seniorit ovat tervetulleita.

Kirkkopyhä 27.10.2019 Äänekoskella

Keski-suomen kansallinen senioripiiri ry järjestää perinteisen kirkkopyhän 27.10.2019 tällä kertaa Äänekoskella. Tilaisuus alkaa klo 10.00 Äänekosken kirkossa ja päättyy klo 13.30 päätöskahveihin seurakuntasalissa.

Ilmoittautumiset keskiviikkokerhossa 16.10 tai viimeistään 17.10 joko puheenjohtaja Eiralle, tai sihteeri Erjalle puhelimitse, sähköpostilla tai tekstiviestillä. Osallistumismaksu on 20 euroa/h:lö ja se pitää maksaa Äänekosken kansalliset seniorit ry:n tilille                      FI13 1207 3000 1155 20   17.10.2019 mennessä.

Osallistujien määrästä riippuu lähdetäänkö yhteiskuljetuksella vai kimppakyydein.

Tarkemman ohjelman löydät tästä:

Himoksen juurella -esityssarja

Tarina elämästä Himoksen seudulla kattaa sadan vuoden ajanjakson. Kertomuksen tapahtumat sijoittuvat pääosin Säyrylän ja Yijälän kyliin.

Jatkokertomuksena etenevä sarja sisältää yli 600 kuvaa ja lähes 60 videoleikettä. Varatuomari Teuvo Veijalaisen laatima paikallishistorian kuvaus esitetään av-laitteita käyttäen Jämsän sairaalan auditoriossa osoitteessa sairaalantie 11.

Esitysten ajankohdat ovat:

1.  Omoo moata, torstai 3.10 klo 17.00-19.00
2.  Kauhiita sotoa, torstai 17.10 klo 17.00-19.00
3.  Rahoa ja velekoa, torstai 31.10 klo 17.00-19.00
4.  Kotuu moalimalle, torstai 14.11 klo 17.00-19.00

Tilaisuudet ovat maksuttomia ja niihin on vapaa pääsy.