Muita tapahtumia

Tältä sivulta löydät tapahtumia, jotka eivät välttämättä kaikki ole senioreiden järjestämiä, mutta jonne kaikki seniorit ovat tervetulleita.

Nyt on runsaasti vapaita aikoja tarjolla sekä jalkahoitoon, että hierontaan aikavälillä 8.11 -  16.12.2021 !!

Jalkahoitoa Senioreille

Senioreille on taas tarjolla jalkahoitoa Gradian Hoitola Hellikassa Voit varata oman hoitoaikasi suoraan netistä osoitteessa Ajanvaraus Hoitola Hellikka (www.gradia.fi/palvelut/kauneus-ja-terveys/hoitola-hellikka) tai voit tiedustella vapaita aikoja numerosta 040 341 4342.  Puheluihin vastataan opiskelijoiden harjoittelupäivinä. Jalkahoidon hinta on Jämsän senioreille 10 €/h:lö. Maksu paikan päällä käteisellä tai pankkikortilla. Mainitse varausta tehdessäsi, että olet Jämsän senioreiden jäsen.

Hellikka löytyy osoitteesta Koulutie 2,  Jämsänkoski (Myllymäen alakampus, punainen tiilirakennus, eli entinen kauppaoppilaitos)

Turvallisuudesta hoitolassa huolehditaan suojaimin ja hyvällä hygienialla.

Hierontaa senioreille

Hoitola Hellikassa on nyt tarjolla myös hierontaa opiskelijatyönä marras- ja joulukuussa seuraavin hinnoin:

Puolihieronta    9,00 €
Kokohieronta   16,50 €

Ajanvaraus mielellään nettiajanvarauksena www.gradia.fi/palvelut/kauneus-ja-terveys/hoitola-hellikka sivuston kautta. Lisätietoja kohtaan on hyvä kirjoittaa tunnus "Jämsän seniorit" niin tietävät periä sovitun hinnan.

Puhelimella varaukset numerosta 040 341 4342. Puhelinvaraukset onnistuvat opiskelijoiden harjoittelupäivinä.

Ajat varattavissa jo nyt.

Oopperamatka Tampereelle 12.03.2022

Jyväskylän seniorit järjestää oopperamatkan Tampereelle 12.03.2022. Myös jämsäläiset seniorit ovat tervetulleita matkalle  mukaan. Kysymyksessä on Mozartin taikahuilu ja se esitetään Tampere-talossa.

Kaikki tarpeelliset tiedot löytyvät Jyväskylän yhdistyksen nettisivuilta osoitteesta: www.jyvaskyla.senioriyhdistys.fi